• 050-576-5510
  • sarikalom@gmail.com

     

     

    סידור המשרד, סידור תיקיות וניירת

    מתאים לחברות המתכננות מעבר משרד למשרדים חדשים, כמו גם לחברות שמעוניינות לייעל את תהליכי העבודה שלהן, להיפטר מהבלאגן, להימנע מצבירת מלאי מיותר ולהקטין את בזבוז הזמן הנובע מאי סדר.

    שירותי סידור וארגון לקראת מעבר משרד:
    מעבר משרד הוא הזדמנות ליצירת מערכת חדשה של סדר וארגון. שרה תלווה אתכם לרגל המעבר, תמיין עבורכם את הניירת המשרדית, תארוז עבורכם את המשרד הישן ותסדר את המשרד החדש על פי שיטה מובנית לסדר ותעניק לכם ולעובדיכם מעבר משרד קל וחלק.

    סידור המשרד  הביתי:

    משרד ביתי מאגד בתוכו ערימות של ניירת – חשבונות, קבלות, הסכמים ומה לא. שירותי סידור המשרד של שרה יסייעו לכם ליצור סדר בניירת ולמיין אותה בצורה יעילה וחכמה. 
    השיטה של שרה לסידור משרד ביתי מציעה לכם פתרונות לניצול שטח המשרד, המותאמים אישית לצרכיכם, מתאימה עבורכם את שיטות התיוק המותאמות לאופייכם, ולמקומות האחסון הקיימים במשרד הביתי, ומעניקה לכם את הכלים לשמור על הסדר לאורך זמן. השיטה לסידור משרד של סידורים מסייעת לכם לארגן את הפריטים השונים במשרד הביתי כגון הפקס, המחשב, הטלפון, מכונת הצילום ועוד בהתאם לצרכיכם כך שתוכלו לחסוך זמן רב שכרגע מושקע בהתרוצצות מפינה לפינה במשרד הביתי.

    ניירת – מילה כל כך קטנה ומעוררת אצל כל כך הרבה אנשים חרדה גדולה!

    ומדוע בעצם?

    כלל ידוע הוא: שאנו מפחדים מהבלתי נודע.
    וכך גם כאן. אנשים מפחדים משום שהם חשים כי אין להם את הידע המספיק בכדי לדעת איזה מסמך באמת יש צורך לשמור ואיזה אפשר להשליך לפח האשפה בלי מחשבה נוספת.
    כתוצאה מכך, ערמות הניירת הולכות וגדלות ורק מעצימות את תחושת הבלגן המחנק וחוסר האונים.
    מתוך חשש מתמיד "לזרוק משהו שצריך" לא עושים דבר ולעיתים אף מגיעים לאיבוד שליטה כמעט מוחלט בכל הנוגע לניהול עניינינו האישיים כדוגמת עניינים כספיים, מול הרשויות ועוד.

    שרה מסדרת לכם את המשרד והניירת צעד אחר צעד.

    בשלב ראשון:
    אנו נמיין, נסדר ונתייק בעבורכם מראשון הפתקים ועד אחרון החשבונות.

    בשלב שני:
    ניתן לכם קוים מנחים ברורים של "עשה ואל תעשה" בנושא הניירת.
    אלו מסמכים צריך לשמור? כמה זמן? ובאיזו צורה?
    נלמד אתכם כללים והתנהלות קלה ויעילה.

    בשלב שלישי:
    יחד אתכם הלקוחות שלנו, נמצא את הטכניקה הנוחה והמתאימה לכם להמשך שמירת הסדר וקיום התשתית לתיוק וקטלוג.
    בשיטה שפיתחנו אנו מפשטים את הדברים בעבורכם ככל האפשר כדי שתוכלו כמו שהבטחנו לצאת מהבלגן בקלות וביעילות.
    במידת הצורך ננחה אתכם בקניית אביזרי משרד מתאימים.

    התוצאה: משרד מסודר ומאורגן ביעילות.

    לפני:

    סידור המשרד - לפני

    ואחרי:

    סידור המשרד - אחרי

     

    הצטרפו אלי בפייסבוק

    לקבלת יעוץ משרה מלאו הפרטים

    שם 
    דוא"ל 
    טלפון 
    הודעה 
        

    לקוחות ממליצים

    
    רק עם שרה היתה לי כמיה מידית , טוב ליבה ורצונה לעזור בכל מחיר מיד חיברו ביננו . הרגשתי כאילו שיש לי שותפה לבעייתי אשר נוצרה . . במיומנות גדולה ידעה להפריד בין מה שחשוב באמת, את מה ניתן להשאיר מאחור ורק להביט קדימה לעתיד ורוד יותר .
    מדלן אברהמי בת-ים
    מאוד שמחתי להכירך שרה יקירתי , היית סבלנית מאוד וקשובה לצרכי . עזרת לי להיפרד מפריטים כה אהובים עלי שלא היה להם כל שימוש בשנים האחרונות. הארון תמיד היה מלא ובעצם לא היה לי מה ללבוש . בסבלנות רבה מצדך חדרת לליבי והשארתי לך את כל המלאכה לעיצוב וסידור כל הארונות בבית . היית זריזה מאוד ומקצועית ,הארונות נשארים מסודרים למרות שעברו מספר שבועות . . כל חברותי הגיעו לראות והתלהבו מאוד . ממליצה עליך בחום רב .
    ניצה לוי חולון
    © 2016 Sarika.כל הזכויות שמורות.